ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Στόχος μας είναι η άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτησή σας.
Επιλέξτε παρακάτω τον τρόπο που σας διευκολύνει και επικοινωνήστε μαζί μας.

Μέσω τηλεφώνου:

  • Για να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, καλέστε μας στο 210 444 1999,
    από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 – 17:00, εκτός αργιών.
  • Εάν γνωρίζετε το χαρτοφυλάκιο για το οποίο επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε,
    επιλέξτε την αντίστοιχη επιλογή ακολουθώντας τις οδηγίες που θα σας δοθούν τηλεφωνικά. Διαφορετικά, ένας εκπρόσωπός μας θα σας ενημερώσει για τις υπηρεσίες μας.

Επιλογή 1: Πληρωμή με χρεωστική κάρτα χωρίς χρέωση
Επιλογή 2: Θέματα διευθέτησης οφειλής για το χαρτοφυλάκιο Pillar
Επιλογή 3: Θέματα διευθέτησης οφειλής για το χαρτοφυλάκιο Asopus LP (Mirror)

Μέσω e-mail:

  • Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, κάθε χαρτοφυλάκιο διαθέτει ξεχωριστή ηλεκτρονική διεύθυνση. Εάν γνωρίζετε ποιο είναι το χαρτοφυλάκιό σας, επικοινωνήστε απευθείας μέσω της αντίστοιχης διεύθυνσης email.

    Pillar DAC (Pillar): pillardac@qquant.gr
    Asopus LP (Mirror): asopus@qquant.gr

    Attikis (Metexelixis, Domus): domus1@qquant.gr

  • Διαφορετικά, μπορείτε να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας στο Υποβολή Αιτήματος και θα σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.

Μέσω του portal Quant my account:

Κάνοντας εγγραφή και σύνδεση στην προσωποποιημένη πλατφόρμα Quant my account, έχετε άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες σχετικά με την οφειλή σας. Συγκεκριμένα, μπορείτε να υποβάλετε αιτήματα επικοινωνίας με ασφάλεια, εύκολα και γρήγορα, οποιαδήποτε στιγμή, από όπου κι αν βρίσκεστε.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ

H άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτησή σας είναι προτεραιότητά μας. Υποβάλετε το αίτημά σας εύκολα και γρήγορα μέσω της ηλεκτρονικής μας φόρμας. Η ομάδα μας θα το εξετάσει με προσοχή και θα σας ενημερώσει το συντομότερο δυνατό.

Τρόποι υποβολής αιτήματος:

  • Online: Για την ταχύτερη και αποτελεσματική επεξεργασία του αιτήματός σας, συμπληρώστε προσεκτικά όλα τα υποχρεωτικά πεδία της ηλεκτρονικής φόρμας.
  • Email: Στείλτε το αίτημά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerrequests@qquant.gr.
  • Τηλέφωνο: Καλέστε το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 444 1999.

Διαδικασία που ακολουθείται:

  • Μετά την υποβολή του αιτήματός σας, είτε μέσω ηλεκτρονικής φόρμας είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιβεβαίωσης.
  • Εάν χρειαζόμαστε επιπλέον στοιχεία για την εξέταση του αιτήματός σας, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
  • Η διαχείριση του αιτήματος ξεκινά εφόσον ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση των στοιχείων σας.
  • Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα λάβετε την τελική μας απάντηση.

Κατηγορίες αιτήματος:

Βεβαίωση Τήρησης Δικαστικής Απόφασης (Ν.3869), Βεβαίωση Οφειλής Ν.3869, Βεβαίωση Δοσολογίου Διακανονισμού, Αίτημα Επικαιροποίησης Στοιχείων Πελάτη, Αντίγραφο Σύμβασης, Αποστολή Επιστολής HL, Βεβαίωση Κίνησης λογαριασμού, Αντίγραφο Συνομιλιών, Βεβαίωση Εξόφλησης, Βεβαίωση Οφειλής, Αίτημα για Αποστολή Επιστολής Πρόθεσης Άρσης Προσημείωσης, Βεβαίωση Οφειλών για Ορκωτούς Λογιστές, Βεβαίωση Οφειλής για Ολική Εξόφληση, Βεβαίωση Απαλλαγής Εγγυητικής Ευθύνης, Βεβαίωση Διάφορης της Δικαστικής Απόφασης, Αίτημα Επικοινωνίας, Αποστολή Εγγράφων από τον Πελάτη


ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Στόχος μας είναι η άμεση εξυπηρέτησή σας με διαφάνεια και υπευθυνότητα. Ωστόσο, σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε ανησυχία ή δυσαρέσκεια σχετικά με τις υπηρεσίες μας, είμαστε στη διάθεσή σας.
Μπορείτε να μας εκφράσετε το ζήτημα που σας απασχολεί συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα.
Η ομάδα μας θα εξετάσει το ζήτημά σας με προσοχή και αμεροληψία για να σας παρέχει μια τεκμηριωμένη απάντηση.

Τρόποι υποβολής:

  • Online: Συμπληρώστε την ηλεκτρονική «Φόρμα διαμαρτυρίας» που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας, όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία.
  • Email: Στείλτε τη διαμαρτυρία ή δυσαρέσκειά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση customercare@qquant.gr, επισυνάπτοντας συμπληρωμένη τη «Φόρμα διαμαρτυρίας».
  • Τηλέφωνο: Καλέστε το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 444 1999.
  • Ταχυδρομείο: Στείλτε την επιστολή σας στη διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 66, Μαρούσι, ΤΚ 15125, περιλαμβάνοντας συμπληρωμένη τη «Φόρμα διαμαρτυρίας».

Διαδικασία που ακολουθείται:

  • Αφού υποβάλετε το ζήτημά σας είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιβεβαίωσης.
  • Εάν χρειαστούμε επιπλέον στοιχεία για την εξέταση του ζητήματός σας, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
  • Η διαχείριση του ζητήματος ξεκινά εφόσον ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση των στοιχείων που υποβάλατε.
  • Το ζήτημά σας διερευνάται σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της Εταιρείας μας.
  • Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα λάβετε την τελική μας απάντηση.

Κατηγορίες Διαμαρτυρίας: 

Συμπεριφορά/χειρισμός, Θέματα με τον Κώδικα Δεοντολογίας, Τηλεφωνικές Οχλήσεις, Παράπονο για Νομικές Ενέργειες, Παράπονο για Ρύθμιση/ Διακανονισμό, Παράπονο για Θέματα των Νόμων l.3869, l.4738, Γέφυρα i/ii , Αμφισβήτηση Οφειλής, Θέματα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), Λανθασμένη/Ελλιπής Πληροφόρηση, Καθυστέρηση Απάντησης σε Αίτημα, Αμφισβήτηση Οφειλής (απάτη).

Χρόνοι ανταπόκρισης:

  • Επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας των 45 ημερολογιακών ημερών, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο ΠΕΕ 157/02.04.2019.
  • Σε πιο σύνθετα ζητήματα, για τα οποία απαιτείται επιπλέον χρόνος διεκπεραίωσης πέραν των 45 ημερολογιακών ημερών, σας ενημερώνουμε εγγράφως για την πρόοδο και τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας.


ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΝΣΤΑΣΗΣ

Στο πλαίσιο εφαρμογής της Διαδικασίας Επίλυσης Καθυστερήσεων (Δ.Ε.Κ.) του Κώδικα Δεοντολογίας του Νόμου 4224/2013, υποβάλλω με την παρούσα γραπτώς την ένστασή μου αναφορικά με την επιστολή της Εταιρίας σας, με ημερομηνία ……/……/ (αντίγραφο επισυνάπτεται) με την οποία μου κοινοποιήθηκε ο χαρακτηρισμός μου ως «Μη συνεργάσιμος δανειολήπτης».

Παρακαλώ για την εξέταση της Ένστασής μου από την αρμόδια Επιτροπή Ενστάσεων της Εταιρείας σας μέσα στο χρονικό διάστημα των δύο (2) μηνών το αργότερο, με την έγγραφη γνωστοποίηση σε εμένα της αιτιολογημένης απόφασής σας.


ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ / GDPR

Αν εκπροσωπείτε έναν από τους παρακάτω οργανισμούς:

  • Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Τράπεζα της Ελλάδος
  • Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή
  • Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (Ν. 5072/2023)
  • Συνήγορος του Καταναλωτή.
  • Ενώσεις Καταναλωτών (π.χ. ΕΚΠΟΙΖΩ)
μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά με θέματα που αφορούν δικαιώματα καταναλωτών και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, μέσω:
  • Ηλεκτρονικής φόρμας, που θα βρείτε στον σύνδεσμο: Επικοινωνία – Quant
  • Εmail dpo@qquant.gr προς τον υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων
  • Τηλεφώνου στο 210 444 1999

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.