Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε
-
Τί σημαίνει για τους δανειολήπτες η μεταφορά δανείων από τις τράπεζες στις Εταιρείες Διαχείρισης;
Ο Ν.4354/2015 εισήγαγε στην ελληνική αγορά έναν νέο τύπο ιδρυμάτων αποκλειστικού σκοπού για τη διαχείριση απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις (εταιρείες διαχείρισης). Αυτές εξειδικεύονται στη διαχείριση απαιτήσεων και λειτουργούν εντός του θεσμικού και εποπτικού πλαισίου που ισχύει για τα πιστωτικά και χρηματοδοτικά ιδρύματα.
Οι Εταιρείες Διαχείρισης αποσκοπούν στην εξεύρεση βιώσιμης λύσης στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δανειολήπτης. Λύσεις όπως οι φιλικοί διακανονισμοί (με ή χωρίς άφεση χρέους), οι εξατομικευμένες ρυθμίσεις με βάση εισοδηματικά κριτήρια, η διαδικασία εθελοντικής πώλησης του ακινήτου, η πώληση και επαναμίσθωση (Sale & Lease Back) κ.α., χρησιμοποιούνται ευρύτατα στην πράξη από τις Εταιρείες Διαχείρισης.
-
Tί σημαίνει διαχείριση απαιτήσεων και ποια είναι η Quant;
H QQquant Master Servicer ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΔΑΔΠ (Quant) είναι ανεξάρτητη εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις που έχουν χορηγηθεί από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προς φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό, η Quant έχει λάβει άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος, σύμφωνα με το νόμο 4354/2015 και την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής 118/2017 (Αρ. απόφασης ΕΠΑΘ 247/14.11.2017).
Αποστολή μας είναι να παρέχουμε στους δανειολήπτες αποτελεσματικές και βιώσιμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις οικονομικές τους δυνατότητες.
Οι πράξεις της διαχείρισης συνίστανται κυρίως στη νομική και λογιστική παρακολούθηση, την είσπραξη, τη διενέργεια διαπραγματεύσεων με τους οφειλέτες και τη σύναψη συμβάσεων συμβιβασμού κατά την έννοια των άρθρων 871- 872 ΑΚ ή ρύθμισης και διακανονισμού οφειλών σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας.
Μεταξύ άλλων, η Quant:
- Εξυπηρετεί το σύνολο των αιτημάτων για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την οφειλή που έχει μεταβιβαστεί στην εταιρεία ειδικού σκοπού, η οποία της έχει αναθέσει τη διαχείριση αυτής.
- Διαχειρίζεται τη ρύθμιση, μεριμνώντας για την απόδοση της καλύτερης δυνατής πρότασης ρύθμισης, σε σύμφωνη γνώμη με τον κύριο των απαιτήσεων, που είναι η εταιρεία ειδικού σκοπού.
-
Τί είναι η Εταιρεία Ειδικού Σκοπού;
Στo πλαίσιo μεταβίβασης ή/και τιτλοποίησης απαιτήσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4354/2015 και του Ν. 3156/2003, όπως ισχύουν, οι απαιτήσεις που απορρέουν από τα δάνειά σας μεταβιβάζονται σε κάποια Εταιρεία Ειδικού Σκοπού (ΕΕΣ-SPV: Special Purpose Vehicle). Η εταιρεία ειδικού σκοπού έχει ως σκοπό τη διαχείριση των απαιτήσεων εντός του εκάστοτε θεσμικού, νομικού και κανονιστικού πλαισίου. Τη διαχείριση την αναθέτει σε μία Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις. Η χρηματοδότηση των ΕΕΣ γίνεται είτε με απευθείας κεφάλαια από επενδυτές (Private Investments) είτε με έκδοση διαβαθμισμένων τίτλων (Ομολογίες), οι οποίοι αποκτώνται από Θεσμικούς (Τράπεζες, Ασφαλιστικές εταιρείες) και λοιπούς Επενδυτές.
-
Ποια είναι η σχέση των Εταιρειών Ειδικού Σκοπού με την Quant ως Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων;
Η συνεργασία των εταιρειών ειδικού σκοπού με μία εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων είναι απαραίτητη, καθώς, σύμφωνα με τον Ν.4354/2015, η ΕΕΣ οφείλει να αναθέτει σε εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων τη διαχείριση των οφειλών από δάνεια και πιστώσεις που έχει αποκτήσει. Η Quant, ως εξειδικευμένη εταιρεία στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις, στοχεύει στην παροχή καινοτόμων και αποτελεσματικών λύσεων για λογαριασμό των πελατών και δανειοληπτών.
-
Αλλάζει κάτι σε σχέση με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μου;
Η μεταβίβαση των απαιτήσεων ή/και τιτλοποίηση απαιτήσεων σύμφωνα με το ισχύον νομοκανονιστικό πλαίσιο δεν επηρεάζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας. Σε κάθε περίπτωση, η ουσιαστική θέση των οφειλετών και εγγυητών δεν μπορεί να χειροτερεύσει από τη μεταβίβαση των απαιτήσεων. Οι όροι των συμβάσεων συνεχίζουν να ισχύουν σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο και η εταιρεία διαχείρισης εφαρμόζει.
Ομοίως, η ανάθεση της διαχείρισης των απαιτήσεων από τις συνεργαζόμενες Τράπεζες στην Εταιρεία μας, δεν επηρεάζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας.
-
Γιατί θα πρέπει να πληρώσω εφόσον δεν υπέγραψα σύμβαση με τον νέο δικαιούχο της απαίτησης;
Οι υποχρεώσεις σας εκ της δανειακής σύμβασης που έχετε υπογράψει παραμένουν αμετάβλητες. Με τη μεταβίβαση απαιτήσεων είτε μέσω τιτλοποίησης είτε μέσω των διατάξεων του Ν. 4354 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αλλάζει μόνο ο δικαιούχος της απαίτησης.
-
Μπορώ να ρυθμίσω τις οφειλές μου με βάση τον Κώδικα Δεοντολογίας;
Ναι, μπορείτε να ρυθμίσετε τις οφειλές με βάση τον Κώδικα Δεοντολογίας. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
-
Μπορώ να ρυθμίσω το δάνειό μου; Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;
Είμαστε δίπλα σας σε κάθε περίπτωση για να ρυθμίσετε τις οφειλές σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να συμφωνήσουμε σε βιώσιμες λύσεις, αφού συζητήσουμε την οικονομική σας δυνατότητα. Στην ίδια επικοινωνία, θα ενημερωθείτε και για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Στοιχεία επικοινωνίας ανά Χαρτοφυλάκιο:
ΧαρτοφυλάκιοEmailAstirfcustomer@qquant.gr Metexelixismcustomer@qquant.gr KastorMirrorPillar -
Πώς μπορώ να πληρώσω το δάνειό μου;
Η Quant συνεργάζεται και έχει ενεργά κυκλώματα πληρωμής:
1. Με τις Τράπεζες Εθνική, Eurobank, Αττικής και Παγκρήτια
2. Με όλες τις Τράπεζες μέσω του κυκλώματος πληρωμών ΔΙΑΣ
Ωστόσο, για κάθε σας πληρωμή πρέπει να γνωρίζετε τον αντίστοιχο προσωπικό σας κωδικό πληρωμής, που είναι διαφορετικός ανά χαρτοφυλάκιο. Τον κωδικό αυτόν σας το κοινοποιούμε στην αρχική μας επιστολή καθώς και σε τυχόν άλλες επιστολές ενημέρωσης σχετικά με τις οφειλές σας.
Για τις απαιτήσεις που ανήκουν σε Τράπεζες και διαχειρίζεται η Εταιρεία μας, οι τρόποι πληρωμής παραμένουν οι ίδιοι που είχατε και πριν. Ενδεικτικά, κατάθεση στον λογαριασμό εξυπηρέτησης ή απευθείας στον δανειακό σας λογαριασμό (για δάνεια πχ αλληλόχρεους).
Εάν παρόλα αυτά δεν έχετε εύκαιρους τους κωδικούς πληρωμής σας ή τους λογαριασμούς εξυπηρέτησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε άμεσα. Πληροφορίες επικοινωνίας θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας και σε αυτή την ενότητα.
3. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών, επιλέξτε ένα (1) και πραγματοποιήστε με ασφάλεια την πληρωμή σας μέσω της χρεωστικής σας κάρτας.
4. Δημιουργήστε λογαριασμό στο “Quant my account”, επιλέξτε τον λογαριασμό σας ή εναλλακτικά τον σύνδεσμο “Κάντε μία πληρωμή” και πραγματοποιήσετε απευθείας και με ασφάλεια την πληρωμή σας, μέσω της χρεωστικής σας κάρτας.
-
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εταιρεία;
Επικοινωνήστε με την Quant μέσω:
- Τηλ: 210 444 19 99
- Email: info@qquant.gr
- Site: https://www.qquant.gr/epikoinonia
Στοιχεία επικοινωνίας ανά Χαρτοφυλάκιο:
ΧαρτοφυλάκιοEmailAstirfcustomer@qquant.gr Metexelixismcustomer@qquant.gr KastorMirroricustomer@qquant.gr Pillarpcustomer@qquant.gr -
Έχω πραγματοποιήσει καταβολές στο δάνειό μου. H Εταιρεία Διαχείρισης τις βλέπει;
Για τις απαιτήσεις που δεν ανήκουν σε Τραπεζικά Ιδρύματα, η εταιρία μας διαχειρίζεται και επεξεργάζεται καθημερινά τις καταβολές που κάνετε μέσω των κυκλωμάτων πληρωμών και με χρήση των αντίστοιχων κωδικών πληρωμής που γνωρίζετε.
Για τα χαρτοφυλάκια που ανήκουν σε Τραπεζικά Ιδρύματα, η εταιρία μας έχει καθημερινή ενημέρωση μέσω αρχείων με τις Τράπεζες και είναι ενήμερη για τις καταβολές που κάνετε.
Σε κάθε περίπτωση, ανάλογα με τον τρόπο και την ώρα πληρωμής, υπάρχει περίπτωση η ενημέρωσή μας να γίνει την επόμενη εργάσιμη από την καταβολή σας.
-
Έχει προγραμματιστεί πλειστηριασμός για ακίνητό μου. Συνεχίζεται; Τί πρέπει να κάνω για την αναστολή του;
Όλες οι νομικές ενέργειες που είναι σε εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένων και των πλειστηριασμών, συνεχίζονται κανονικά. Ωστόσο, επειδή πρωταρχικός μας σκοπός είναι η επίλυση και η τακτοποίηση των οφειλών σας μέσω συναινετικών ρυθμίσεων και διακανονισμών, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας για τη διευθέτηση των οφειλών σας και κατ’ επέκταση, την αναστολή των νομικών ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων και των πλειστηριασμών.
-
Τί συμβαίνει με τα προσωπικά μου δεδομένα;
Η Quant συμμορφώνεται απόλυτα με τη νομοθεσία περί προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων. Περισσότερα μπορείτε να μάθετε εδώ.
-
Γιατί πρέπει να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου; Με ποιο τρόπο μπορώ να το κάνω;
Η επικαιροποίηση των στοιχείων σας είναι απαραίτητη για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να βρούμε λύσεις επίλυσης των οφειλών σας με συναινετικούς τρόπους. Στόχος μας είναι να αποφύγουμε λύσεις μη συναινετικές, πάντα σύμφωνα με το ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο.
Επιπλέον, η προσκόμιση εγγράφων για τη βεβαίωση των στοιχείων σας (Know your Customer-KYC) είναι υποχρεωτική στο πλαίσιο της νομοθεσίας για την πρόληψη και την καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες (Anti-Money Laundering – AML). H επιβεβαίωση αφορά σε στοιχεία ταυτότητας, επικοινωνίας, εισοδήματος, και επαγγελματικής δραστηριότητας. Για αναλυτικότερη ενημέρωση ως προς την επικαιροποίηση των προσωπικών σας στοιχείων, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να μας τα προσκομίσετε, μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω της ιστοσελίδας μας.
Eπικαιροποίηση στοιχείων:
Όλα τα έγγραφα μπορούν να σταλούν ως αντίγραφα και με όλους τους ενδεδειγμένους τρόπους αποστολής. Εξαίρεση αποτελεί η υπεύθυνη δήλωση, η οποία μπορεί να σταλεί ηλεκτρονικά εφόσον γίνει μέσω e-gov. Εναλλακτικά, πρέπει να σταλεί σε πρωτότυπη μορφή και με φυσική αλληλογραφία.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση:
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελάτων στο 2104441999, για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία επικαιροποίησης στοιχείων.
ή
Μέσω του λογαριασμού σας στο “Quant my account”, επιλέγοντας “Στοιχεία επικοινωνίας”.
-
Υπάρχουν έξοδα αν πληρώσω μέσω του portal της εταιρείας σας;
Δεν υπάρχει κανένα επιπλέον κόστος για τις πληρωμές μέσω του Portal της Quant.
-
Κατά την εγγραφή μου, μου ζητείται ο κωδικός αναφοράς πελάτη. Πώς μπορώ να βρω αυτόν τον κωδικό;
Ο μοναδικός κωδικός αναφοράς πελάτη ζητείται κατά την εγγραφή σας ως επιπλέον στοιχείο ταυτοποίησης για τη διασφάλιση του Τραπεζικού σας απορρήτου. Για να ενημερωθείτε ως προς τον κωδικός αναφοράς πελάτη χρειάζεται να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Quant στο 2104441999.